دستانم لرزان است اشكهايم جارى دوست دارم همه دعا كنند براى سلامتى پدرم او امشب در اطاق عمل است و خدا ... نگاهش را از او دريغ نكند دلتنگی...
ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 4:48
غروب جمعه دلتنگى مدام با شروع سال : پدرم در بيمارستان بسترى ست يك پايش را قطع كرده اند كرونا هم دارد چه خداى مهربانى اينهمه لطف !!! دلتنگی...
ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 4:48
پدرم از دستم رفت
مظلوم
غريب
دردمند
چكنم با بغض و آه و حسرتهايم
آخرين بار كه دستش را گرفتم
دو دستى دستم را فشرد
و نگاهش
نگاهش
نگاهش
خدايا چه كردى ؟!!!
دلتنگی...ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 4:48